Ne Yapıyorum Bu Aralar

Ne Yapıyorum Bu Aralar

Merhaba sevgili dostlar, yeni bir seriyle tekrardan siz değerli okurlarla beraberim. Bu seriyi devam ettirmekte kararlıyım. En azından insan, içindekileri dökünce rahatlıyor.

Yaklaşık 3 haftadır kendimde değilim, ne yaptığımı bile bilmiyorum. Blogumu açıp incelemekten bile aciz oldum.

Ne yediğimden, ne içtiğimden tat alıyorum. Hastalık insanı öyle bir hale getiriyor ki neye uğradığını şaşırıyorsun. Okula gidip gelmekten, yurdumda oyalanıp yatmaktan başka bir şey yapmıyorum. Uyku düzenim 0, ne zaman yatıp kalktığım belli değil, ruh gibi dolaşıyorum ortalıkta.

Vizeler de yavaştan yaklaşıyor ve sınavlara hazırlanmaya başladım. Vizeleri yüksek tutmak önemlidir finallerde zorlanmamak adına.

Hakkımda sayfasını okuduysanız denize aşık olduğumu bilirsiniz. Deniz göremediği noktada hapis hissi yaşayan ben, 150 metre yakınımda olan sahile çıkıp hava almaktan aciz oldum. Çektiğim baş ağrısından bazen yolda yürürken gözlerime perde iniyor, önümü göremiyorum. Düzelmek için doktora gittim ve verilen ilaçları düzenli kullanmadığım için (geçti zannedip bırakanlardanım ben de) cefasını çekmeye devam ediyorum.

Son zamanlarda kalmış olduğum yurtta kendini mutsuz hisseden çok fazla arkadaşım var ve "Ama ben mutlu olmaya çalışsam da benim mutluluğumu gelip birileri mahvediyor." düşüncesine sahip. Üzgünüm ama haklısınız dostlar. Dünya var olduğundan beri kötülük, suç hep vardı ve dünya gitgide yaşanılmaz bir hal alıyor. O yüzden mutlu olmak için amaçlarınızın peşinden gidin ve daima gülümseyin :)

Bahsettiğim onca iyi veya kötü şeyden sonra sizlere mutlu bir haber vermek istiyorum. Çok sevgili Yalçın Güler ağabeyimin yardımlarıyla birlikte bu hafta içerisinde ahmetinkaleminden.blogspot.com.tr adresimdeki yayın hayatıma son veriyor ve kısmetse ahmetbilmez.com alan adına geçiş yapıyorum.

Daha önceden de Blogger deneyimi yaşamış biri olarak buradan ayrılacağım için pek fazla üzüldüğüm söylenemez. Yayın hayatıma WordPress'te devam edeceğim.

Lafı çok fazla uzattım sanırım, siz değerli okuyucuları daha fazla sıkmadan yazıyı burada sonlandırmak istiyorum. Yeni alan adımda, yeni yazılarla hep birlikte görüşmek dileğiyle... Kucak dolusu sevgiler! :)

Bunları da Beğenebilirsin

2 yorum

Bloglar yorumlarla beslenir, yorumlarla büyür.

Kişisel Blog Ahmet Bilmez Kişisel Blog Yalçın Güler