İzledim: Suçlu (Criminal) (2016)

İzledim: Criminal

Aksiyon, suç konulu filmleri çok severim ve yurttaki boş zamanlarımda ya arkadaşlarımla ya da bireysel bir şekilde film seyrederim. Geçtiğimiz haftalarda bilgisayarıma indirmiş olduğum ve izlemesi dün gece nasip olan Suçlu (Criminal) filmini ele almak istedim bu yazımda.

Kısa bir giriş yazısının ardından dilerseniz filmin içeriğinden bahsedeyim. Bill Pope isimli CIA ajanı, ülkenin en büyük bilgisayar korsanının peşine düşer. Ancak talihsiz bir şekilde öldürülür. Bunun üzerine Bill'in bilinci Jericho Stewart adında eski bir suçluya yüklenir. Fakat bilinciyle birlikte duyguları da Jericho’ya geçer ve işler karma karışık bir hal almaya başlar.

Aksiyon, suç ve dram kategorilerini içeren filmin başrollerinde Kevin Costner, Gary Oldman, Ryan Reynolds gibi ünlü isimler yer alıyor.

IMDb'nin 10 üzerinden 6.3 gibi güzel bir puan verdiği bu filme benimde verebileceğim puan en fazla 6.6-6.7 civarı olurdu sanırım. İzlemek isterseniz aşağıda filmin fragmanı mevcut. Siz de benim gibi aksiyon ve suç filmlerini seviyorsanız bu filmi kaçırmak istemezsiniz. İzleyecek olanlara şimdiden iyi seyirler diliyorum...

Bunları da Beğenebilirsin

0 yorum

Bloglar yorumlarla beslenir, yorumlarla büyür.

Kişisel Blog Ahmet Bilmez Kişisel Blog Yalçın Güler