#Hayallerimvar - Mim

#Hayallerimvar - Mim

Herkese merhabalar, çok sevgili Yalçın Güler ağabeyimin blogunda görmüş olduğum #Hayallerimvar hashtagli mim yazısına istinaden ben de bir mim yazısı hazırlamak istedim.

Eminim ki hepimizin hayalleri vardır ve bazı insanlar hayalleriyle mutludur. İsterseniz biraz düşünelim. Çok mutluyuz, gözümüz mutluluktan başka hiçbir şey görmez, her gece bir şeylerin hayalini kurarak uyumaya çalışırız, gerçekleşse de gerçekleşmese de o hayal her zaman bizim gerçekleşmesini istediklerimiz arasında kalır. Peki şöyle bir soru: Nefes aldığımız dünya bu kadar rahat mı? Her neyse.

Küçüklüğümden beri sizlerinde bilmiş olduğu gibi büyükler her zaman "Büyüyünce ne olacaksın?" sorusunu yöneltirler ve genelde aldıkları cevaplar "polis, doktor, öğretmen" şeklindedir. Hayatım boyunca bu tür cevapları hep klişe bulmuşumdur ve bana sorduklarında "bilgisayar mühendisi olmak istiyorum." cevabını gönül rahatlığıyla vermişimdir. Evet, ilk gerçekleştirmek istediğim hayalim bir bilgisayar mühendisi olmak. Bunun için küçük yaştan beri kendimi hep bilgisayar üzerinde geliştirdim, lisede bilgisayar üzerine okudum, üniversitede ise ön lisans olarak Bilgisayar Programcılığı bölümünü okuyorum. Hedefim DGS sınavını kazanarak mühendisliğe tamamlamak ve bu hayalimi gerçekleştirmek. Düşünmesi, hayalini kurması, bütün bunlar çok güzel.

Lafı çokta fazla uzatmak istemiyorum ama bir hayalimi daha sizinle paylaşmadan edemeyeceğim. Fanatik olmasam da bir Galatasaray taraftarıyım ve Ali Sami Yen Spor Kompleksi Türk Telekom Arena'yı sadece uzaktan gördüm. Coşkulu taraftar topluluğumuzla birlikte bir derbi ya da Avrupa kupası maçını statta kendimden geçerek izlemek de hayalini kurduğum ve en çok istediğim şeylerden biri.

Bunlar benim hayalini kurduğum ve gerçekleşmesini istediğim şeyler. Aslında kurduğum birçok hayal var ama yazıyı uzatarak siz değerli okurları fazla sıkmamak gerek. Peki ya sizin hayalleriniz neler?

İsteyen herkes bu mim yazısına cevap verebilir. Şimdiden teşekkür ederim. Sevgiler...

Bunları da Beğenebilirsin

6 yorum

  1. Bilgisayar mühendisi olmak benim de hayalimdi çok istedim ama dgs den olumlu sonuç gelmedi hevesim kırıldı ve okuma, yükselme isteğim bitti tükendi. Bilgisayar Programcısı olarak hayata devam ediyorum.

    İnşallah benim gerçekleştiremediğim hayali sen yaparsın kardeşim. Bilgisayar mühendisi diplomanı görürüz hayırlısıyla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayar mühendisi olmayı yazımda da belirttiğim gibi küçüklükten beri gerçekleştirmek istiyorum, inşallah bu hayalimi gerçekleştiririm ve diplomamı görürsünüz ağabey. Güzel yorumun için teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Umarım gerçekleşir hayalleriniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım gerçekleşir, değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Sevgiler...

      Sil
  3. Hayal etmek insanı dinamik tutar. Yaşam enerjisi yükler. Ben çok hayalperest biriyimdir. Şu sıralar en büyük hayalim motor ile bir Avrupa turu yapmak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizi içinde farklı istekler, düşünceler ve tabii ki hayaller yatıyor. Hayaller güzeldir, dediğiniz gibi insanı dinamik tutar, olumlu baktırır ve mutlu eder. İnşallah hepimizin hayalleri gerçek olur. Yorumunuz için teşekkür ederim, sevgilerimle...

      Sil

Bloglar yorumlarla beslenir, yorumlarla büyür.

Kişisel Blog Ahmet Bilmez Kişisel Blog Yalçın Güler