Blogumun İlk Hediyesi

Blogumun İlk Hediyesi
Herkese merhabalar, blogumu açtığım ilk günden bu yana desteğini benden hiçbir zaman esirgemeyen, her anımda yanımda olan sevgili Yalçın Güler ağabeyimin aracılığıyla Webtures'in göndermiş olduğu hediyeden ve yaşama dair birkaç şeyden bahsetmek istiyorum. Bu arada, başlıkta da belirtmiş olduğum gibi, gelen hediye blogumun ilk hediyesi niteliğini taşımakta.

Üniversite öğrencisi olduğum için inişli çıkışlı zamanlar yaşıyorum ve ne zaman nerede olduğum, ne yaptığım pek belli olmuyor. Bir yandan kendimi geliştirmeye çalışıyorum, bir yandan okula devam ediyorum, bir yandan da sevdiklerim uzakta olduğu için hasret çekiyorum. Bloguma gelen güzel yorumlarla, hayatımdaki değerli insanlara, Allah'ın bize verdiği yaşamak gibi büyük bir nimetle mutlu bir şekilde yaşam sürüyorum.

Yaklaşık 1 hafta önce, Yalçın ağabeyim blogunun 6'ncı yılı şerefine bir çekiliş düzenleyecekti. Ama bazı sebeplerden dolayı çekilişi ertelemek zorunda kaldı. Bu süre zarfında kendisi Webtures ile iletişime geçmiş ve kitapları hediye olarak gönderebileceklerini söylemişler. Yoğun olduğumdan dolayı bu tür şeyleri fazla takip edemiyordum. Sağ olsun imdadıma Yalçın ağabeyim yetişti. Kendisi bana hediye yollanacağını, isteyip istemediğimi sordu ve ben de seve seve 'evet' diyerek isteğimi belirttim. Gerekli bilgileri verdim ve 1 hafta sonra kargo elime ulaştı. Kargoyu teslim aldıktan sonra içindekileri görünce fazlasıyla mutlu oldum ve kendimi değerli hissettim.
Blogumun İlk Hediyesi
Bu jestinden dolayı saygıdeğer Yalçın Güler ağabeyime, Kaan Gülten hocama ve sevgili Webtures ekibine sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum. Hediyenin fotoğrafını koymazsam olmazdı.

Sürç-i lisan ettiysem affola. Hoşça kalın, sevgilerle...

Bunları da Beğenebilirsin

4 yorum

  1. Doya doya oku kardeşim. Seni mutlu edebildiysem ne mutlu bana :) Bloguna bol bol seo yaparsın artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doya doya okuyup bloguma seo yapacağım inşallah, çok teşekkür ederim ağabey :)

      Sil
  2. Güle güle kullanın.. Webtures iyidir, özellikle kendi sitelerinde yaptıkları ufak tefek farklılıklara bayılıyorum. Bu arada bu hediyeden bizim de alma şansımız var mı? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hediyenin detayları hakkında hiçbir bilgiye sahip olmadığım için bu konuda size yardımcı olamayacağımdan ötürü üzgünüm. Sevgilerimle :)

      Sil

Bloglar yorumlarla beslenir, yorumlarla büyür.

Kişisel Blog Ahmet Bilmez Kişisel Blog Yalçın Güler