Merhaba Dünya

Merhaba Dünya
Herkese merhabalar. 2012 yılında adımımı attığım blog dünyasında yüzlerce yazı yazarak kendimi geliştirdim, çok değerli arkadaşlıklar edindim ve belirli bir takipçi kitlesine ulaştım. Bazı sebeplerden dolayı blog yazmayı bıraktım ve neredeyse takipçi kitlemin tamamını kaybettim. Tekrardan blog yazmanın ve sizlerle bir araya gelmenin verdiği mutluluğu yaşamaktayım. Blogumda bilgisayar programcılığı, web tasarım, yazılım-donanım, robotik sistemler, ders notları ve gündeme dair yazılar yazarak, siz değerli okuyucularımın da desteğini arkama alarak tekrardan bir başarı yakalamayı hedefliyorum. Çıkmış olduğum bu yolda sizlerin bana vereceği destek benim için çok önemli olacaktır. Esen kalın...

Bunları da Beğenebilirsin

8 yorum

  1. Yine, yeniden aramıza hoş geldin kardeşim. İlk yorumun benden olsun, umarım bir daha bırakmazsın blog yazmayı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş bulduk, değerli yorumun için teşekkür ederim Yalçın abi. İnşallah bu blogta tutunabilirim :)

      Sil
  2. hoşgeldin kardeşim güzel başlangıç olmuş ellerine sağlık güzel blog için her zaman yanındayız senin kardeşim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş bulduk, çok teşekkür ederim efendim :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Hoş buldum efendim, değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Tekrardan hoşgeldin Ahmet, umarım yakın zamanda hosting+domain ile bir wordpress sitesi açarsın, orada daha fazla kişiye ulaşabileceğini düşünüyorum.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Hoş buldum, gecikmeli olsa da değerli yorumun için teşekkür ediyorum Tahsin ağabey. Söylediklerinin hepsini zamanla gerçekleştireceğim inşallah :)

    YanıtlaSil

Bloglar yorumlarla beslenir, yorumlarla büyür.

Kişisel Blog Ahmet Bilmez Kişisel Blog Yalçın Güler