Blog Yazanların Mekanı: BlogSözlük

Blog Yazanların Mekanı: BlogSözlük

İsmini daha önce duyduğum ancak hiç açıp bakmadığım, blog yazmaya tekrar başladıktan sonra sevgili Yalçın Güler ağabeyimin tavsiyesi ve daveti üzerine katılmış olduğum blogsözlük'ten bahsedip, düşüncelerimi paylaşmak istiyorum.

Böyle bir sistemi kuran web dünyasının emektar isimleri sevgili Sezer İltekin, Tahsin Sungur ve İsmail Usluer‘e sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum.

Sadece blog yazarlarını barındırma özelliğiyle biz blog yazarlarını ayrı kılan Blog Sözlük, blog yazarlarının ortak bir platformda buluşturulması amacıyla oluşturulmuş bir sözlük projesidir. Blog yazarı olan herkes sözlüğe üye olabilir, özgür bir şekilde fikirlerini beyan edebilir ve üye olan herkes birbirleriyle rahat bir şekilde mesajlaşabilir. Basit ve sade tasarımıyla rahatça kullanılabilme özellikleri kazandırılmış olan Blog Sözlük, blog yazarlarının mekanı haline gelmiş diyebilirim.

Sözlükte çok iyi bir ortam oluşturulmuş ve oldukça geniş kitlelere ulaşılmış. Sözlüğe davet koduyla üye olabiliyorsunuz. Siz de blog yazarıysanız ve üye olmak istiyorsanız davet için bana ulaşabilirsiniz. Üye olurken kuralları göz ardı etmezseniz sizin için çok daha iyi olabilir :)

Aşağıdaki linklerden sözlüğe ve sosyal medya hesaplarına ulaşabilirsiniz.

Bunları da Beğenebilirsin

8 yorum

  1. Eski blog yazarı olsan da aramıza yeniden hoş geldin kardeşim. Sözlükte bol bol entry girersin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum, bol bol entry girerim inşallah :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için teşekkür ederim, saygılarımla...

      Sil
  3. Ahmet Blog Sözlük için tanıtım yazısı yazmana çok sevindim. Aramıza hoş geldin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum, blog yazmaya tekrar başladıktan sonra Blog Sözlük'te kendimi buldum diyebilirim. Güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim...

      Sil
  4. blogsözlük bizim mekânımız :) güzel bir yazı olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog Sözlük tabii ki biz blog yazarlarının mekanı, güzel yorumunuz için teşekkür ederim hocam :)

      Sil

Bloglar yorumlarla beslenir, yorumlarla büyür.

Kişisel Blog Ahmet Bilmez Kişisel Blog Yalçın Güler